Vitaelife Pharma Omega 3 – mnenja, cena, kje kupiti, original, ali je bilo vredno?

[Total: 0    Average: 0/5]

Fitzgrave moč Tobaccotobacco 7645 Pogledi 1 komentar

koristi omega-3 so znani vsem in ni več v dvomih. Ta skupina maščobnih kislin najdemo v številnih živilih, ki je zelo pomembna za naše telo. Kakšna je njihova prednost, kje so in kdo omega-3 je potrebno na prvem mestu? Vse to govorjenje članek.

Vsebine

nenasičenih maščobnih kislin

nenasičenih maščobnih kislin so lahko predmet oksidacijo in nestabilna s toplotno obdelavo, da pripravke, ki jih vsebujejo, je zdravo jesti surovo. Poleg tega jih je mogoče najti predvsem v rastlinskih živilih.

S pravilno prehrano nenasičenih maščobnih kislin ima veliko koristno človeških kvalitet. Na primer, pospeši presnovo, pomaga zmanjšati apetit in zmanjša proizvodnjo stresnega hormona kortizola, ki povzroča prenajedanje.

Nenasičene maščobne kisline so razvrščene v dve veliki skupini glede na število dvojnih vezi med ogljikovimi atomi. Če je povezava ena, kislina je nenasičen, po dva ali večkrat nenasičen.

omega-3 pripadajo skupini polinenasičenih maščobnih kislin. V človeškem telesu se ne proizvajajo in so zato bistvenega pomena. So del številnih objektov – na primer, membrane celic povrhnjice, mitohondrijsko; pomagajo odstraniti škodljivega holesterola, imajo močan protivnetni učinek.

Koristi omega-3

Nosečnice in otroci

Med nosečnostjo ženske pogosto dodeljena omega-3. Obstaja nekaj resnih razlogov.

Najpomembnejše večkrat nenasičene maščobne kisline zmanjšujejo tveganje za spontani splav in videz toksičnosti v kasnejših fazah nosečnosti, in tako prepreči morebitno razvoj depresije pri materi. Še posebej nevarno toksičnost, ki povzroča poraz številnih organov in sistemov. Na ozadju te bolezni trpijo ledvice, jetra, živčni sistem, povečuje krvni tlak in edeme.

Najprimernejši vir omega 3, ribje olje, ker ribe vsebuje več maščobnih kislin. Izmed mnogih funkcij, ki jih ima na telesu nosečnice, so naslednje:

  • normalizacija tlaka in pretoka krvi
  • Zaščita žil celic
  • zmanjšuje možnost razvoja nevroze ali stresa

Omega-3 imela pozitiven učinek ne le na mater, ampak tudi plod. Krepijo zdravje otroka in prispevati k njegovi pravilen razvoj, preprečevanje težav s prebavili. In v prvih mesecih življenja je otrok pogosto predpisane ribje olje za preprečevanje rahitisa.

športniki

omega-3 velja pomemben del prehrane iz več razlogov. Trdijo skupno zdravja, povečanje vzdržljivosti, zmanjša tveganje za razvoj bolezni srca in ožilja, ima tonik učinek. Toda najprej večkrat nenasičenih maščob, so glavni vir energije za vse športnika.

za hujšanje

Da ne rečem, da so večkrat nenasičene kisline prispevajo k učinkovitemu kurjenje maščobnih rezerv. Ampak so tudi zmanjša apetit in posledično število kalorij porabi. Zato se s pravilnim vnosom omega-3, telesno aktivnost in zdravo prehranjevanje lahko zmanjšajo prekomerne telesne teže.

READ  Uniderm - mnenja, cena, kje kupiti, original, ali je bilo vredno?

Za kožo

Na kožo omega-3 vpliva tudi. So pomembni iz več razlogov:

  • paziti na potrebno kolagena. S starostjo se njegova vrednost postopoma zmanjšuje, elastičnost kože se je izgubil, telo se pojavijo gube. Omega-3 zavirajo ta proces.
  • preprečevanju razvoja kožne alergije.
  • Aktivno borijo s kožnimi boleznimi, kot so akne ali dermatitis. Pri človeku je prehrana ni problem s pomanjkanjem večkrat nenasičenih kislin, take bolezni so veliko redkejši.
  • omega-3 so močni antioksidanti in ščiti kožo pred škodljivimi atmosferskim kisikom.
  • ščitijo telo zaradi depresije. Stres in utrujenost negativno vplivajo na vse sisteme in strukture telesa, vključno s kožo.

Za srca in ožilja

obtočila omega-3 je pomembno, ker odstranimo odvečni holesterol. Holesterol plošče odlagajo na stene krvnih žil in s tem zmanjša elastičnost in preprečuje normalen pretok krvi. Omega-3 zmanjša tveganje za vnetje srčne mišice in ateroskleroze, zagotavljajo možgane in organov normalen dotok krvi.

Za imunosti

omega-3 so del membrane imunskih celic, in sodelujejo pri sintezi eikozanoidov – snovi, ki usmerjajo levkocitov na mesta vnetja. Poleg tega polinenasičenih maščobnih kislin delno odgovorni za dvig temperature med bolezni, in to je pomemben trenutek v boju proti bolezni.

Za spoje

omega-3 pozitivno vplivajo hrustanca in kosti tkiva. Večkrat nenasičene maščobe so vključeni v ustreznem oblikovanju ekip, poveča količino sklepno mazanje, krepitev kosti. Se zmanjša tveganje za zlome v otroštvu in odrasli dobi, ohrani gibljivost in zmanjšanje morebitnih težav z njimi.

Za mišicah

omega-3 Vpliv rast beljakovin v telesu in rast mišic je odvisna od njegove sinteze. Poleg tega polinenasičenih kisline imajo sposobnost, da poveča velikost nekaterih mišic v prečnem prerezu.

znake pomanjkanja omega-3

Primanjkljaj polinenasičenih maščobnih kislin, je opaziti v večini svetovnega prebivalstva, še posebej prebivalci razvitih držav. Razlog je preprost – manjša pozornost je namenjena naravni proizvod, hitro in ni vedno zdrava hrana mislim lažje. Poraba maščobnih morske ribe znižala, delno zaradi svoje ceno in kakovostjo. Ker je večina omega-3 iz rib, ni presenetljivo, da je pomanjkanje polinenasičenih maščob postal množični pojav.

Če predpostavimo, da oseba, ki nima omega-3 iz naslednjih razlogov:

  • Težave s kožo. V lojnice je moten, koža začne olupimo in suha na glavi in ​​se pojavi prhljaj.
  • mišična šibkost, bolečine in krč v sklepih.
  • izguba učinkovitosti. Pri ljudeh, ki jim primanjkuje omega-3, lahko pride do težav s spominom, dojemanje informacij. To je težko, da se osredotoči, odvračanje pozornosti in utrujenost.
  • oslabljenim imunskim sistemom. odpornost telesa se zmanjša, oseba, ki je bolj dovzetni za bolezni.
  • poslabšanje vida. Oči začeli sušiti, povzroča vidne ostrine kapljic. ​​
READ  Onycosolve - mnenja, cena, kje kupiti, lekarna, je bilo vredno?

Poleg zdravstvene težave, pomanjkanje omega 3 Vzroki depresije, slabe volje, živčnost. Posamezniki iz tega razloga tudi doživeli samomorilsko.

Dnevno

Za vzdrževanje normalne omega-3 v telesu, je dovolj dvakrat ali trikrat na teden jesti mastne ribe. Ampak, če to ni mogoče, da zapolni dnevne potrebe bo pomagal dodatek.

določenega zneska, kar bi moralo biti dnevno normo, št. Vsaka znanstvena organizacija zagotavlja različne podatke, vendar pa je povprečna količina omega-3 je v razponu od 300-500 mg na dan za odrasle moške in ženske. Po Rospotrebnadzor, dnevno stopnja 800-1600 mg.

Breje in doječe ženske potrebujejo 200 mg bolj presega, in povprečno povpraševanja novorojene 50-100 mg.

Vendar pa obstajajo bolezni, pri katerih mora dnevno uživanje omega-3 izboljšati. Bolniki z boleznimi srca, je priporočljivo, da je 1000 mg na dan, in ljudje nagnjeni k depresiji -. 200-2000mg

Omega-3 in ribje olje? Kakšna je razlika

Nekateri zmotno menijo, da ribje olje in omega-3 – eno in isto. Dejansko je razlika med njimi in precejšen delež.

Ribje olje sestavlja več maščobi topnih elementov, ki se kopičijo v ribjih jetrih. V svoji sestavi vsebuje gliceridov, polinenasičene maščobne kisline omega-3 in omega-6. Lekarna ribje olje sestoji večinoma iz maščobnih kislin omega 3,6 in vitamina A in D.

Pravzaprav je večina omega-3 iz ribjega olja. Toda večkrat nenasičene maščobe v njem za skupno vsebnost manj kot tretji, vse ostalo -. Druge snovi,

Uporaba

Najpogosteje omega-3 je na voljo v obliki kapsul. So se spustimo v lekarni brez recepta, zato jih kupili lahko kdorkoli. Kljub temu, preden naj bi odvzem posvetuje s strokovnjakom, da se zagotovi, da zdravilo ne bo povzročil škode.

V preventivne namene pri odraslih, samo ena kapsula na dan med obroki ali takoj po njej. Imenovanje naj ne bi trajali manj kot tri mesece, sicer rezultat ne sme biti.

Za terapevtske namene, je odmerek mogoče povečati na dva ali tri kapsule na dan ob posvetovanju z zdravnikom. Potrebni so tudi otroci, mlajši od dvanajstih letih videti specialist.

Če želite znebiti neprijetnega okusa ribjega olja v ustni votlini, je priporočljivo, da v prehrani kislih sadnih sokov, solo kumaricami ali zeljem vključujejo.

Kontraindikacije

Obstajajo primeri, v katerih je kontraindicirana omega-3:

  • V slučaju prekomernega vitamina E
  • Ob pripravke, ki vsebujejo vitamin E
  • če so občutljivi na maščobnih kislin omega-3
  • Nestrpnost omega-3
  • V primeru alergijske reakcije za ribolov ali produkti.
READ  XTRAZEX - mnenja, ceno, kje kupiti, izvirno ali je vredno, Slovenija

Kako pravilno uporabljati maščobno kislino?

Večina dobre izdelke, ki vsebujejo maščobne kisline, bo v svoji surovi obliki, zato je priporočljivo, da jih ne izpostavljajte toplotno obdelavo ali izpostavljeni na minimum. Da bi se izognili težavam zaradi pomanjkanja polinenasičenih kislin, je priporočljivo upoštevati naslednja pravila:

  • Dolijte sveže solate z rastlinskim oljem – za cvrtje izgubijo koristne lastnosti
  • .

  • Ne shranjujte nafte v luči, in še bolje za njih, da bi našli temno posodo.
  • Pri nakupu dajo prednost je, da ne zamrznejo, in surove ribe.
  • Upoštevati orehi -. Nekaj ​​jedrc vsebuje dnevni vnos maščobnih kislin

Če se približate pripravo prehrane Temeljito bodo maščobne kisline iz hrane dovolj, da zagotovi njihovo celotno telo. Otrok večkrat nenasičenih kislin, potrebnih za polovico do dvakratnika manj kot odrasle, je prav tako pomembno, da ne pozabimo.

škode in overdose

Ko pokazal, omega-3 lahko neželene učinke. Na primer, včasih simptomi spominja upravo – slabost, driska, in celo bruhanje. Ljudje z ribami alergijami lahko povzroči otekanje, izpuščaji po telesu. V teh primerih je treba prenehati z jemanjem in se posvetujte s specialistom za nasvet. Verjetno bodo potrebovali omega-3 zamenjati z drugim zdravilom.

Preveliko, praviloma negativno reakcijo. Tudi če je dnevna stopnja presežena, ne ogrožajo telo.

Živila, ki vsebujejo omega-3

Proizvod z največjo vsebnostjo omega 3 je mastnih rib. Ta seznam lahko vključuje postrvi, sardine, losos, losos, sled, jezika in skuše. Veliko nenasičenih maščob in nekaterih drugih podvodnih prebivalcev -. Ostrige, jastog, morski pokrovače

Poleg rib, zadostno količino omega-3 vsebuje olj -. Zlasti oljne repice in oljk, laneno seme, orehi, solate, zelja, brokolija in nekaterih stročnic

Top 5 dopolnila

Obstaja veliko izdelkov na osnovi večkrat nenasičenih kislin. Ni velike razlike med njimi, edina razlika je proizvajalec in odmerek snovi. Kljub temu, da je na desetine takih dodatkov, še posebej priljubljena v Rusiji, pridobljenih le nekaj:

  • Omacor. Nemški drog, najpogosteje dodeljena odraslih s tveganjem za miokardni infarkt. Kot dnevnim odmerkom samo ena kapsula na dan.
  • Vitrum Kardio omega-3. Narejeno v ZDA. Preprečuje razvoj bolezni srca in ožilja, se jemlje enkrat na dan. Ena kapsula zdravila vsebuje 1 g omega-3.
  • Doppelgerts je druga Dodatek nemške proizvodnje. En odmerek vsebuje približno 800 mg lososovega maščobe.
  • Omeganol forte je vsebnost kot omega-3 in omega-6 maščobnih kislin. Dodatki izstopa med predhodnim najnižjo vrednost.
  • NUTRILITE dodatek iz Združenih držav Amerike. Sprejeta v višini dveh kapsul dnevno.
Miglena Cech
About Miglena Cech 267 Articles
Malo je resnično znano o Migleni, vendar je vsaj prepričana in nesebična. Seveda je tudi intuitivna, odkrita in očarljiva, toda na nek način so manjše lastnosti, ki jih tudi obnaša kot zastrašujoče. njeno samozavest, čeprav je, za kaj je precej všeč. Prijatelji pogosto računajo na njo in njeno ceno, zlasti ko potrebujejo tolažbo ali podporo.Seveda nihče ni popoln in Miglena ima manj prijetnih lastnosti. njena otroška narava in neodgovornost lahko povzroči, da se stvari segrejejo in dosežejo vse okoli sebe. Na srečo njena nesebičnost zagotavlja, da ni tako pogosto.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*