Vitaelife Pharma Vitamin D3 – mnenja in cena, kje kupiti

[Total:    Average: /5]

V 30 letih dvajsetega stoletja odprl vitamin D. prva študija je pokazala, da ima vitamin D pomembno vlogo pri uravnavanju rasti kosti. Ob istem času, so znanstveniki odkrili, da je v skladu z ultravijoličnimi žarki ta vitamin sam se proizvaja v celicah kože. Vitamin D se lahko v dveh oblikah zastopnika:. D2 (ergokalciferola) in D3 (holekalciferol)

vitamina D2 človek dobi le s hrano (proizveden iz kvasovk in kruha), drugi D3 se stalno tvori v koži z delovanjem UV žarkov. Manjši del prihaja iz hrane (jeter trske, skuše, mleko, jajca, maslo).

jetrih odraslega človeka je sposoben, da se kopičijo opazno količino vitamina zadošča za svoje potrebe 1 leto.

Za bolj uporaben vitamin D3, ki jih potrebuje za vsak dan (!)

Vrednost za telo

Do nedavnega, vitamin D3 ni pripisujejo velik pomen, to upoštevamo samo vitamin proti rahitisa, ki je potrebna predvsem majhnih otrok v času nastajanja mišično-skeletni okvir. Poleg tega, so mislili, da zadostuje le 15-20 minut na dan, da ostanejo v sončni svetlobi, ter problem pomanjkanja tega vitamina bo rešeno, kar je bila velika napaka.

In drugo odkritje, ki je ne dolgo nazaj je bila narejena s strani znanstvenikov je, da je D3 ne samo vitamin, ampak hormon, ki sodeluje v številnih presnovnih procesih, in sicer D3 v telesu igra dvojno vlogo:

  1. uravnava absorpcijo kalcija, magnezija in fosforja, potrebne za vzdrževanje normalnega zdravja kosti. Pospeši metabolizem, pospešuje črevesno absorpcijo kemičnih spojin s temi elementi.
  2. deluje kot hormon, ki regulira metabolizem ogljikovih hidratov. To je posledica dejstva, da je spojina vpliva na organizem v interakciji z specication, ki so lokalizirane na celičnih membranah celic mnogih tkiv. To vedenje spominja na bioaktivnih spojin lastnosti hormona. Iz tega razloga, nekateri raziskovalci zahtevajo spojino D-hormona.

Kaj je namenjen? Naše telo proizvaja večino tega pomembno točko sam. To se naredi s pretvorbo sončne svetlobe v kemičnih snovi. Pod vplivom UV-žarkov v koži povzroči holekalciferol (aka vitamin D3). Nato se veže na vitamin D-vezavni protein in se pošlje v jetrih. Tam se je dal “dobro”, da širijo po telesu.

Vitamin D sodeluje pri različnih življenjsko pomembnih procesov:

  • ureja, podpira imunski in živčni sistem;
  • zmanjša tveganje za razvoj multiple skleroze;
  • vzdržuje optimalno telesno težo;
  • zmanjša resnost in pogostost simptomov astme;
  • zmanjša tveganje za razvoj revmatoidnega artritisa pri ženskah;
  • pomembno za zdrave kosti, zobe in lase;
  • zmanjša tveganje za bolezni srca in nekatere vrste raka;
  • je bistvenega pomena za absorpcijo in metabolizem kalcija in fosforja;
  • sodeluje pri delu endokrinih žlez;
  • vitamina D sodeluje v mehanizmu aktivacije prepisovanja gena insulinom, preprečuje razvoj sindroma inzulinske rezistence in diabetesa.

Viri vitamina D3 v telesu

snov vnesemo v telo s hrano ali vitaminskih pripravkih.

vitamina D v naslednjih izdelkov:. Ribje olje, ribje, trske, sled, gobe, jajca, slanino, jajca, maslo, sir, kislo smetano, mleko, goveje jetrnih

v prehrani, za boljšo absorpcijo vitamina D, morajo biti prisotne beljakovinska živila (meso, jajca), esencialne maščobne kisline (rastlinska olja), kalcij (mlečni izdelki) in fosforja (morski sadeži), vitamina A (retinol), vitamin C (askorbinsko kislino), vitamini skupine B.

Vloga vitamina D3

mišično-skeletnega sistema

  • vitamina D opravlja v telesu glavna naloga – omogoča absorpcijo kalcija in fosforja in njihovo uporabo soli za tvorbo kosti in zobe. Brez te snovi ni mogoče izenačiti kalcija del kosti, vezi, zobnih tkiv, mišice, krvni.
  • Zagotavlja tudi, absorpcijo kalcija in fosforja v tankem črevesu, reabsorpcijo fosforja v ledvičnih cevkah in prevoz kalcija iz krvi v kostno tkivo. Tako vitamin D ohranja trdnost in stabilnost skeleta.
  • Ker vitamin D, kalcija in estrogen delo tesno skupaj v jedrih celic, ki so kosti, s pomanjkanjem estrogena (v menopavzi) zmanjšuje sintezo vitamina D in absorpcijo kalcija, ki vodi do takšne skupne bolezni, kot je osteoporoza. Zato je še posebej potrebno pri ženskah dodatni vnos tega vitamina po starosti 50. Študije so pokazale, da vitamin D izboljša stanje mišično-skeletnega sistema in zmanjša pogostost padcev in zlomov pri starejših ljudeh.
  • Vitamin D3 se imenuje “anthracinum” stvari. Pomanjkanje tega vitamina lahko povzroči mehčanje kosti ali rahitisa. Med nosečnostjo je potrebno za tvorbo zdravih kosti pri plodu, kot tudi zaščito telesa matere od pomanjkanja kalcija in njegovih posledic. Če vam primanjkuje tega vitamina, dojenček je izravnava tilniku, počasna izbruh zob, deformacija kosti lobanje in medenice, jokavost, itd.

endokrinega sistema

  • vitamin D3 sodeluje pri regulaciji metabolizma ogljikovih hidratov: poveča občutljivost tkiv na inzulin, s čimer se regulira nivo glukoze v krvi. Številne študije potrjujejo pozitivno vlogo vitamina D3 pri preprečevanju in zdravljenju obeh vrst sladkorne bolezni.
  • Pomanjkanje v ženskega telesa vitamina D3 je vzrok proizvodnje večjih količin testosterona in estrogena v jajčnikih. To vodi do kršitve ovulacije, lahko povzroči neplodnost, zgodnjo menopavzo, PCOS in povečane proizvodnje androgenov. Pomanjkanje vitamina D3 vodi do hormonskega neravnovesja v smeri povečanja estrogena, kar povečuje tveganje za nastanek endometrioze, materničnih fibroidov, raka dojke, raka maternice, itd vitamin D3 je kritično znižuje visoke ravni estrogena in normalizira ravnovesje telesa estrogena in progesterona, ki spodbuja zasnove in brejosti.
  • vitamin D3 vpliva na funkcijo ščitnice. Če kršite sintezo vitamina D v telesu zmanjša absorpcijo kalcija, ki izhajajo iz ščitnice začne aktivno vrgel v krvnih hormonov, od katerih presežek krši mineralizacije novoustanovljene kostnega tkiva in močno odstranjuje kalcij iz rastočih kosti . Tudi vitamin D3 izboljša stanje kože, las in nohtov. Vitamin D3 je koristna za moške, saj vpliva na število in gibljivost spermijev.

živčevja

  • vitamin D3 zagotavlja rast in regeneracijo živčnih celic. Mišično-skeletnega sistema, sposobnost mišice, da pogodbe odvisna od stanja nevronov prenašajo signale mišic iz možganov.
  • Pomanjkanje vitamina D3 prispeva k depresije in drugih psihosomatskih motenj.

obtočila

  • Vse več študij kaže na to, da pomanjkanje vitamina D poveča tveganje za bolezni srca in ožilja, ker je vpletena v regulacijo tlaka, raven holesterola in vnetna reakcija s.

Imunski sistem

  • D3 podpira delovanje imunskega sistema, je treba ustvariti imunske celice, ki pomaga pri kontroli avtoimunskih procesov v telesu. Včasih so podlaga za težave z zanositvijo.
  • oslabljenim imunskim sistemom povečuje tveganje za razvoj raka. Pri ženskah, ki porabijo zadostne količine vitamina D, manj skupne benignih in malignih tumorjev in neoplazem. Pri moških, vitamin D ščiti erekcijo celice pred razvoj malignih bolezni, tako da se njena uporaba priporočljiva za vse ljudi srednjih in starejših age.In laboratorijskih poskusov, je bilo ugotovljeno, da je vitamin D3 prepyatstvovat metastaze tumorjev in zmanjša rast rakavih celic za več kot 50%. Tudi v laboratorijskih kulturah celic vitamina D zavira rast glioblastoma – najpogostejšo obliko možganskega tumorja. Poleg tega se ustavi rast levkemične celice v krvnega raka.
  • Vitamin igra pomembno vlogo pri zaščiti pred prehladom, gripo in razvoj avtoimunskih obolenj. Imunske celice vsebujejo receptorje vitamina D, ki preprečuje podaljšan in pretirano vnetni odziv. Ker vnetje pogosto vzrok številnih kroničnih in avtoimunskih bolezni.

možganov

  • Vitamin D deluje kot hormon znotraj našega telesa, ki vplivajo na delovanje možganov. Njegova pomanjkljivost je neposredno povezan z anksioznost, motnje razpoloženja, depresija, nespečnost, razpoloženje med PMS. Pomaga pri koncentraciji in spominu. Številne študije so pokazale, da vitamin D vpliva na možnost, da odločitev, da se osredotoči in zadrži informacije. Ljudje z nizko stopnjo vitamina ne preizkusiti tudi, imajo težave z nalogami, ki zahtevajo pozornost. To je verjetno razlog, zakaj je tako težko, da se naučijo, da opravijo izpite pozimi in zgodaj spomladi.

Razlogi za primanjkljaja D3

Pomanjkanje vitamina D3 se običajno pojavijo pri ljudeh, ki živijo na območjih z dolgimi zimami, majhno število sončnih dni, prevladujejo oblačnost, dež in megla. onesnaženje zraka (vremenske razmere ali industrijska) prav tako težko proizvodnjo te snovi v koži. Potreba povečanje adolescence in starejših, pa tudi med nosečnostjo in dojenjem.

Pomanjkanje vitamina D3 se pojavi, ko preživijo večino svojega časa v zaprtih prostorih, oblačil popolnoma skriva svoje telo, z uporabo kreme proti sončnimi opeklinami. Prav tako se znajdete v nevarnosti za pomanjkanje D3, če delate noči ali vaš spanec je v okvari. Če sledite nishiiwai ali vegetarijansko prehrano, saj vitamin je D3 maščobe -. Topen vitamin, ki je topen samo z maščobnimi živili

Vzroki pomanjkanja vitamina lahko bolezen absorpcije želodcu in črevesju ovirajo in vegetarijansko hrano, jetra, organi endokrinega sistema.

Pomanjkanje vitamina D3 opazili povečano utrujenost, povečano znojenje (zlasti glavo), nespečnost, kostni zlom, krči v nogah, zaspanost, bolečine, poslabšanje zobne sklenine (zobna gniloba), kože, las, nohtov.

Ko potrebujete dodaten vnos vitamina D3?

Človek, če dobi dovolj sonca, ali pravilno in v celoti napaja ne zahteva dodatnega upravljanja vitamin D3 (holekalciferol), če pa je:

  • nezadostna izpostavljenost ned;
  • namestitev v velikih širinah;
  • živijo na območjih z onesnaženega okolja;
  • vegetarijansko ali nizkokalorična dieta;
  • pomanjkljivo spanje, delo v nočni izmeni;
  • obstajajo določene bolezni endokrinega sistema in organih, kot so jetra in žolčnika ter pogoste diareje (na primer, v pankreatitisa).

Pozor (!) Osebe z temnejšo kožo potrebno kalciferol zgoraj. To je posledica zmanjšanja sinteze komponente na koži.

Priporočilo (!) Medtem ko je pri farmacevtskih pripravkov vitamina D3 priporoča, da bi se izognili dolgo bivanje pod soncem in obiskujejo solarijih, saj lahko to privede do prevelikega odmerka vitamina D, in neprijetne simptome, vključno s smrtjo.

Doziranje

Pomanjkljivost solarnega elementa sedaj so večji problem po vsem svetu. Še posebej težko je to kaže v zahodnih in severnih državah. Prav pred kratkim povečala priporočenega dnevnega vnosa vitamina D. prilagoditi odmerek natančneje po dnevu testa krvi za 25 (OH) D3, priporočeni ravni 40-60 ng ml.

V različnih državah je priporočen dnevni vnos vitamina D je: otroci, mlajši od 1 leta 400-500 ie 1-18 let, je 600 ie, moški in ženske 18-50 let 600 ie, moški in ženske, starejše od 50 let – 800 ie, noseča 1500 – 2000 IU dojenje 600 -. 2000 ie

Trenutno dejavno razpravo o potrebi povečati dnevni odmerek vitamina D 2,000-4,000 IU / dan, ter za zdravljenje debelosti in diabetesa tipa 2 lahko zahtevajo odmerkov reda velikosti 6000 do 10.000 IU / dan. V nekaterih virih literature namesto mednarodnih enot so mikrogramov. To je formula:. 1 ie = 0025 ug, ali 1 ug = 40 ie

odmerki Reinforced so predpisane za zdravljenje zlomov, bolezni mišično-skeletno, endokrine, imunske in pod nadzorom zdravnika.

Ker D3 je topen v maščobi vitamin, je v najboljšem primeru treba zaužiti z maščobnimi živili za boljšo absorpcijo holekalciferola.

Kaj je nevarnost prevelikega odmerka vitamina D3?

Ta snov je sposoben, da se kopičijo v maščobnem tkivu in se postopoma porablja, kot je potrebno. Preden se urniku sestanek, raziskuje njegove vsebine v krvi. Presežek vitamin D3 pojavlja zelo redko. Ta pogoj lahko razvije po dolgotrajnem jemanju velikih odmerkov zdravil z vitaminom.

tvorjen prebitek presežnega kalcija, ki je v obliki kalcifikacijo (kopičenje soli) se hrani v krvnih žilah, srce, ledvica, pljuča. Ti lahko zamašijo arterije, poškodbe tkiva. Njena presežek lahko vodi do resorpcije okvira (strome) kosti in razvojem osteoporoze, demineralizacije kosti;

V primeru prevelikega vitamina D. hude toksične zastrupitve.

Simptomi hipervitaminoza:

  • izguba apetita, slabost, bruhanje;
  • šibkost;
  • razdražljivost, motnje spanja,
  • povečanje telesne temperature;
  • motnje prebavnega sistema: slabost, bruhanje, driska,
  • povečana žeja;
  • naporno glavobol;
  • bolečine v kosteh in mišicah;
  • skromen urina, vnetja ledvic, kri v urinu, in prisotnost proteina in levkocitov;
  • oslabljen imunski sistem, pogoste prehlade;
  • videz modrikaste kože, srbenje;
  • palpitacije, aritmija; hipertenzija;
  • oteženo dihanje, krči;
  • povečanje jeter. V krvi je pokazala visoko vsebnost kalcija in fosforja. To povečuje tveganje za nastanek nepravilnosti ledvic, hrustanca in krvnih žilah.

Kako nevarne pomanjkanja vitamina D3?

Vitamin pomanjkljivost D pri otrocih se kaže v obliki rahitisa pri odraslih. – osteoporoza (zmanjšanje moči kosti) in osteomalacija (mehčanje kosti)

Začetni simptomi rahitisa pri otrocih:

  • motnje spanja,
  • razdražljivost,
  • znojenje.

Če ni posebnega zdravljenja vključuje tkiva in skeletnih mišic:

  • pri otrocih, zapoznele grizenje in zapiranju fontanel.
  • v času rasti mehčanje in deformacija kosti hrbtenice, rebra, spodnjih udov, ki povzroča ukrivljenost hrbtenice, noge kosti;
  • prikaže mišično hipotonijo, šibkost.

About Miglena Cech 392 Articles
Malo je resnično znano o Migleni, vendar je vsaj prepričana in nesebična. Seveda je tudi intuitivna, odkrita in očarljiva, toda na nek način so manjše lastnosti, ki jih tudi obnaša kot zastrašujoče. njeno samozavest, čeprav je, za kaj je precej všeč. Prijatelji pogosto računajo na njo in njeno ceno, zlasti ko potrebujejo tolažbo ali podporo. Seveda nihče ni popoln in Miglena ima manj prijetnih lastnosti. njena otroška narava in neodgovornost lahko povzroči, da se stvari segrejejo in dosežejo vse okoli sebe. Na srečo njena nesebičnost zagotavlja, da ni tako pogosto.